3НО

ЗНО Математика. Коротко про головне

Скільки часу залишилося до ЗНО з математики? Його залишилось обмаль і він швидко спливає. Але я впевнена, що його буде цілком достатньо, якщо саме зараз почати системазувати свої знання. Навіть тим, хто не знає з чого почати і чекає, коли настане останній місяць, тиждень, наш курс стане в нагоді. Дуже хочеться допомогти всім. Тим паче, що ми дуже багато вклали в його наповнення.

Детальніше...

ЗНО 2019. Математика. Розв'язок задач з розгорнутою відповіддю

На цьому відео уроці ми розв'язуємо завдання з розгорнутою відповіддю ЗНО 2019 з математики (Завдання 31 - 33).

Рішення задач (Завдання 1 - 30) дивіться на попередньому відео-уроці: ЗНО 2019. Математика. Розв'язок задач (1-30)






Коментарі   

# Наталія Санд 01.04.2020, 02:16
Дякую Вам за якісну роботу. Дуже подобається спосіб подачі матеріалу, чіткість, послідовність . Дивлюсь із задоволенням.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Маргарита Ігорівна 22.02.2020, 12:13
Змістовно , лаконічно,зрозуміло. Дякую Вам за відмінну роботу!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# ольга morhun 16.02.2020, 17:50
Дякуємо за Ваші труди. Все дуже обґрунтовано і зрозуміло! Успіхів Вам!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Олег вчитель 27.11.2019, 11:46
Чудове відео! Якщо дозволите, декілька основних зауважень та порад. Для деяких зауважень на початку в квадратних дужках вказаний відповідний момент часу:

1. [23:37] Обмовка: ви записуєте символ "не менше", а говорите "не більше".

2. [25:51] Ви називаєте взаємне знищення доданків скороченням. Взаємне знищення не є частковим випадком скорочення - це зовсім різні речі.

3. [26:27] Ви назвали показникову нерівність, яка не містить тригонометричних виразів, найпростішою тригонометричною нерівністю. Мабуть, це була обмовка.

4. Запис "x∈" читається як "ікс належить", але ви постійно читали як "ікс є". Не раджу так робити, оскільки, по-перше, це неправильно, по-друге - учні повинні знати, що символ приналежності лише схожий на символ букви "є", але відрізняється як по зовнішньому вигляду, так і по смислу.
І якщо вчитель протягом багатьох років на уроках буде казати "ікс є", то у учнів ця неправильна вимова сильно осяде в голові, що дуже недобре.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Butsykina Natalya 27.11.2019, 12:13
Дякую. За Вашу увагу до мого сайту. У мене питання: " Ви колись пробували зробити відео-запис свого уроку?" Тоді Вам порада-зробіть це. Ви ще не таке там знайдете та почуєте. А ще краще напишіть розбір задач ЗНО з розгорнутою відповіддю 2-3 години з камерою на одинці, але так, щоб при цьому було і емоційно і зрозуміло. А тоді публікуйте назагал безкоштовно , а до Вас ходитимуть мудрі і кращі за Вас колеги з порадами. Потім поспілкуємось.
Робити розбір в текстовому виді, а потім читати його за кадром можливо зробити ідеально. Або відшліфовути одне відео , роблячи десятки дублів.
Так, я не досконала. Але я впевнена , що роблю корисну справу !
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Олег вчитель 27.11.2019, 12:50
Звісно, ви робите корисну справу. З самого початку я сказав, що відео - чудове. І це дійсно так.

Зйомки відео-уроків (з усіма наслідками) та ще й безкоштовно - це ваш вибір. Які можуть бути претензії до глядачів?

А про "мудрі і кращі за Вас колеги з порадами" взагалі смішно...

Не очікував, що хороша критика викличе у вас таку реакцію... Якщо ви до неї не готові, то навіщо було робити функціонал на сайті для коментарів?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Олег вчитель 27.11.2019, 11:43
5. [28:11] Ви сказали: "якщо вона [функція] спадна, то знак нерівності буде змінюватись". Потрібно було одразу уточнити "... при логарифмуванні правої та лівої частин нерівності". Без цього уточнення ваша фраза є незрозумілою, оскільки логарифмічну нерівність можна записати і так log(_a)(b) > x, і буде здаватись, що знак нерівності не змінився.
Правда далі ви говорите "логарифмічна функція застосовується", і записуєте вже логарифмічну нерівність, проте краще це називати логарифмуванням і говорити про нього саме тоді, коли розповідаєте про зміну знаку нерівності. В іншому випадку порушується послідовність подачі інформації.

6. Не раджу +∞ записувати без "+". Дійсно, такий запис зустрічається в деяких книжках, проте у переважній меншості. Це не дуже коректно, і зазвичай вчителі учням та викладачі студентам не радять так робити.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Марина учитель 25.11.2019, 16:47
Огромное спасибо, Наталья! Второй год работаю в школе))) У меня 10 и 11 классы. Повезло несказанно! Но ничего не поделаешь, на дополнительных занятиях готовлю к ЗНО 11 класс. Как замечательно, что я "нашла" Ваш сайт. Объясняете супер. Как понимаете, - я в школьной программе новичок. Сама решу, а вот как объяснить?! Ваши решения - просто супер-находка. Спасибо!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Butsykina Natalya 25.11.2019, 19:26
И Вам спасибо! Значит не зря все мои старания! Очень рада возможности помочь
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Олена Василівна 22.08.2019, 13:14
Дякую! У формулі пониження степеня не плюс, а мінус (33 завдання).
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Butsykina Natalya 22.08.2019, 13:37
Дякую за Вашу уважність. Я знаю про ту обмовку. Багато балакаю та поспішаю. Додам на екран
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Наталія Федоренно 13.08.2019, 14:08
Молодчинка!!!! Досить доступно, лаконічно, витримано послідовність кроків і етапів розв‘язання! Все геніальне - просто!!!! Бажаю успіхів!!!!
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Butsykina Natalya 13.08.2019, 14:11
Дякую! І Вам всього найкращого.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Валерий 21.06.2019, 18:21
Спасибо Вам за работу!
Если позволите, несколько замечаний, которые возникли во время просмотра:
1. Вы все время спешите при решении, предлагаете ставить на паузу, а потом пускаетесь в пространственные рассуждения о том, что может кто-то решит иначе. Это можно было сделать ремаркой в самом начале и продолжать свою трактовку.
2. В 33 очень неудачно напоминание про степенную функцию, где а - число основание, а у нас в неравенстве параметр тоже а.
В целом, мне понравилось! Вы молодчина! Здоровья Вам, учеников и желания работать,
не смотря ни на что :)
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Демонстраційні уроки

БІКВАДРАТНІ РІВНЯННЯ

БІКВАДРАТНІ РІВНЯННЯ

СТАНДАРТНИЙ ВИГЛЯД ЧИСЛА

СТАНДАРТНИЙ ВИГЛЯД ЧИСЛА

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ

НАЙПРОСТІШІ РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ З МОДУЛЕМ

НАЙПРОСТІШІ РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ З МОДУЛЕМ

Парні і непарні функції

Парні і непарні функції

Найпростіші тригонометричні рівняння

Найпростіші тригонометричні рівняння

РІВНЯННЯ КОЛА

РІВНЯННЯ КОЛА

ПРОБНЕ ЗНО 2019. МАТЕМАТИКА.
РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ (1-30)

ПРОБНЕ ЗНО 2019. МАТЕМАТИКА. РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ (1-30)

ПРОБНЕ ЗНО 2019. МАТЕМАТИКА.
РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ

ПРОБНЕ ЗНО 2019. МАТЕМАТИКА. РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ

ЗНО 2019. МАТЕМАТИКА.
РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ (1-30)

ЗНО 2019. МАТЕМАТИКА. РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ (1-30)

ЗНО 2019. МАТЕМАТИКА.
РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ