3НО

Супер ефективний курс
ЗНО Математика. Коротко про головне

Увага!!!

Розпочато набір груп для проходження курсу разом з вчителем. Для запису заповніть, будь ласка, форму Зареєструватись
Курс + живі уроки - якісний результат.

Цикл з 35 відео-уроків, які містять основні питання з програми підготовки до ЗНО, створені для того, щоб протягом короткого часу систематизувати знання з математики. Без води, з практичним наповненням завданнями ЗНО попередніх років, з великою кількістю онлайн тестів. Його ефективність підтверджена результатами учнів. Ми дуже багато вклали в наповнення цього курсу. Впевнені, що він допоможе і Вам.

Детальніше...

ЗНО 2019. Математика. Розв'язок задач з розгорнутою відповіддю

На цьому відео уроці ми розв'язуємо завдання з розгорнутою відповіддю ЗНО 2019 з математики (Завдання 31 - 33).

Рішення задач (Завдання 1 - 30) дивіться на попередньому відео-уроці: ЗНО 2019. Математика. Розв'язок задач (1-30)






Коментарі (14)

This comment was minimized by the moderator on the site

Дякую Вам за якісну роботу. Дуже подобається спосіб подачі матеріалу, чіткість, послідовність . Дивлюсь із задоволенням.

Наталія Санд
This comment was minimized by the moderator on the site

Змістовно , лаконічно,зрозуміло. Дякую Вам за відмінну роботу!

Маргарита Ігорівна
This comment was minimized by the moderator on the site

Дякуємо за Ваші труди. Все дуже обґрунтовано і зрозуміло! Успіхів Вам!

ольга morhun
This comment was minimized by the moderator on the site

Чудове відео! Якщо дозволите, декілька основних зауважень та порад. Для деяких зауважень на початку в квадратних дужках вказаний відповідний момент часу:

1. [23:37] Обмовка: ви записуєте символ "не менше", а говорите "не більше".

2. [25:51] Ви...

Чудове відео! Якщо дозволите, декілька основних зауважень та порад. Для деяких зауважень на початку в квадратних дужках вказаний відповідний момент часу:

1. [23:37] Обмовка: ви записуєте символ "не менше", а говорите "не більше".

2. [25:51] Ви називаєте взаємне знищення доданків скороченням. Взаємне знищення не є частковим випадком скорочення - це зовсім різні речі.

3. [26:27] Ви назвали показникову нерівність, яка не містить тригонометричних виразів, найпростішою тригонометричною нерівністю. Мабуть, це була обмовка.

4. Запис "x∈" читається як "ікс належить", але ви постійно читали як "ікс є". Не раджу так робити, оскільки, по-перше, це неправильно, по-друге - учні повинні знати, що символ приналежності лише схожий на символ букви "є", але відрізняється як по зовнішньому вигляду, так і по смислу.
І якщо вчитель протягом багатьох років на уроках буде казати "ікс є", то у учнів ця неправильна вимова сильно осяде в голові, що дуже недобре.

Читати далі
Олег вчитель
This comment was minimized by the moderator on the site

Дякую. За Вашу увагу до мого сайту. У мене питання: " Ви колись пробували зробити відео-запис свого уроку?" Тоді Вам порада-зробіть це. Ви ще не таке там знайдете та почуєте. А ще краще напишіть розбір задач ЗНО з розгорнутою відповіддю 2-3...

Дякую. За Вашу увагу до мого сайту. У мене питання: " Ви колись пробували зробити відео-запис свого уроку?" Тоді Вам порада-зробіть це. Ви ще не таке там знайдете та почуєте. А ще краще напишіть розбір задач ЗНО з розгорнутою відповіддю 2-3 години з камерою на одинці, але так, щоб при цьому було і емоційно і зрозуміло. А тоді публікуйте назагал безкоштовно , а до Вас ходитимуть мудрі і кращі за Вас колеги з порадами. Потім поспілкуємось.<br />Робити розбір в текстовому виді, а потім читати його за кадром можливо зробити ідеально. Або відшліфовути одне відео , роблячи десятки дублів. <br />Так, я не досконала. Але я впевнена , що роблю корисну справу !

Читати далі
Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

Звісно, ви робите корисну справу. З самого початку я сказав, що відео - чудове. І це дійсно так.<br /><br />Зйомки відео-уроків (з усіма наслідками) та ще й безкоштовно - це ваш вибір. Які можуть бути претензії до глядачів?<br /><br...

Звісно, ви робите корисну справу. З самого початку я сказав, що відео - чудове. І це дійсно так.<br /><br />Зйомки відео-уроків (з усіма наслідками) та ще й безкоштовно - це ваш вибір. Які можуть бути претензії до глядачів?<br /><br />А про "мудрі і кращі за Вас колеги з порадами" взагалі смішно...<br /><br />Не очікував, що хороша критика викличе у вас таку реакцію... Якщо ви до неї не готові, то навіщо було робити функціонал на сайті для коментарів?

Читати далі
Олег вчитель
This comment was minimized by the moderator on the site

5. [28:11] Ви сказали: "якщо вона [функція] спадна, то знак нерівності буде змінюватись". Потрібно було одразу уточнити "... при логарифмуванні правої та лівої частин нерівності". Без цього уточнення ваша фраза є незрозумілою, оскільки...

5. [28:11] Ви сказали: "якщо вона [функція] спадна, то знак нерівності буде змінюватись". Потрібно було одразу уточнити "... при логарифмуванні правої та лівої частин нерівності". Без цього уточнення ваша фраза є незрозумілою, оскільки логарифмічну нерівність можна записати і так log(_a)(b) > x, і буде здаватись, що знак нерівності не змінився.
Правда далі ви говорите "логарифмічна функція застосовується", і записуєте вже логарифмічну нерівність, проте краще це називати логарифмуванням і говорити про нього саме тоді, коли розповідаєте про зміну знаку нерівності. В іншому випадку порушується послідовність подачі інформації.

6. Не раджу +∞ записувати без "+". Дійсно, такий запис зустрічається в деяких книжках, проте у переважній меншості. Це не дуже коректно, і зазвичай вчителі учням та викладачі студентам не радять так робити.

Читати далі
Олег вчитель
This comment was minimized by the moderator on the site

Огромное спасибо, Наталья! Второй год работаю в школе))) У меня 10 и 11 классы. Повезло несказанно! Но ничего не поделаешь, на дополнительных занятиях готовлю к ЗНО 11 класс. Как замечательно, что я "нашла" Ваш сайт. Объясняете супер. Как...

Огромное спасибо, Наталья! Второй год работаю в школе))) У меня 10 и 11 классы. Повезло несказанно! Но ничего не поделаешь, на дополнительных занятиях готовлю к ЗНО 11 класс. Как замечательно, что я "нашла" Ваш сайт. Объясняете супер. Как понимаете, - я в школьной программе новичок. Сама решу, а вот как объяснить?! Ваши решения - просто супер-находка. Спасибо!!!

Читати далі
Марина учитель
This comment was minimized by the moderator on the site

И Вам спасибо! Значит не зря все мои старания! Очень рада возможности помочь

Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

Дякую! У формулі пониження степеня не плюс, а мінус (33 завдання).

Олена Василівна
This comment was minimized by the moderator on the site

Дякую за Вашу уважність. Я знаю про ту обмовку. Багато балакаю та поспішаю. Додам на екран

Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

Молодчинка!!!! Досить доступно, лаконічно, витримано послідовність кроків і етапів розв‘язання! Все геніальне - просто!!!! Бажаю успіхів!!!!

Наталія Федоренно
This comment was minimized by the moderator on the site

Дякую! І Вам всього найкращого.

Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

Спасибо Вам за работу!
Если позволите, несколько замечаний, которые возникли во время просмотра:
1. Вы все время спешите при решении, предлагаете ставить на паузу, а потом пускаетесь в пространственные рассуждения о том, что может кто-то решит...

Спасибо Вам за работу!
Если позволите, несколько замечаний, которые возникли во время просмотра:
1. Вы все время спешите при решении, предлагаете ставить на паузу, а потом пускаетесь в пространственные рассуждения о том, что может кто-то решит иначе. Это можно было сделать ремаркой в самом начале и продолжать свою трактовку.
2. В 33 очень неудачно напоминание про степенную функцию, где а - число основание, а у нас в неравенстве параметр тоже а.
В целом, мне понравилось! Вы молодчина! Здоровья Вам, учеников и желания работать,
не смотря ни на что

Читати далі
Валерий
Ще немає коментарів, опублікованих тут

Залиште свій коментар

  1. Опублікувати коментар як гість. Sign up or login to your account.
Вкладення (0 / 3)
Share Your Location