3НО

Увага!

Новий курс: "ВСЕ ПРО МОДУЛЬ"


ЗНО 2017. Математика. Розв'язок задач з розгорнутою відповіддю

На цьому відео уроці ми розв'язуємо завдання з розгорнутою відповіддю ЗНО 2017 з математики (Завдання 31 - 33).

Рішення задач (Завдання 1 - 30) дивіться на попередньому відео-уроці: ЗНО 2017. Математика. Розв'язок задач (1-30)


  





Коментарі (16)

This comment was minimized by the moderator on the site

Скажите, почему интервал от -1/3 до 0 нужно включить в ответ обязательно? Потому что это система?

Александра0759
This comment was minimized by the moderator on the site

Відповідь пишемо для всіх значень параметра. Так сказано в умові

Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

#33:чому при знаходженнi Х Ви написали -(4а+1),а не -|4а+1|???Адже корень(а^2)=|а|

АндрейV
This comment was minimized by the moderator on the site

Як раз при знаходження коренів ми і розкриваємо той модуль(пишемо+ або-)

Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

Дякую за пояснення.Нажаль на ЗНО був зовсiм iнший параметр)))

АндрейV
This comment was minimized by the moderator on the site

ДУЖЕ ДЯКУЮ ЗА ВАШУ ПРАЦЮ. ВІДРЕКОМЕНДУВАВ ВАС УЖЕ КІЛЬКОМ ОДНОКЛАСНИКАМ) Добрий день. Питання до параметра.
1)Чому ви не розглянули вападок коли дискримінант =0.
2)Чому ви не взяли до одз ще один підлогарифмічний вираз?
3) Щодо 2 питання. Тобто,...

ДУЖЕ ДЯКУЮ ЗА ВАШУ ПРАЦЮ. ВІДРЕКОМЕНДУВАВ ВАС УЖЕ КІЛЬКОМ ОДНОКЛАСНИКАМ) Добрий день. Питання до параметра.
1)Чому ви не розглянули вападок коли дискримінант =0.
2)Чому ви не взяли до одз ще один підлогарифмічний вираз?
3) Щодо 2 питання. Тобто, коли два вирази рівні, то їх одз рівне?
ДЯКУЮ)

Читати далі
Математик
This comment was minimized by the moderator on the site

Дайте будь ласка відповідь

Матнматик
This comment was minimized by the moderator on the site

Нарешті маю можливість відповісти на ваше питання.<br />1)Оскільки D=(4a+1)^2,то цей випадок міститься в загальному розв'язку. <br />2)+3)оскільки при потенціюванні підлогарифмічні вирази рівні,то розглядаємо ОДЗ одного (найпростішого)

Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

Добрий день!<br />Відповім через пару годин, нажаль зараз незручно писати

Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

Спасибо огромное, вы очень помогли!

Элина
This comment was minimized by the moderator on the site

Мне понравилось. Хотя не учитель математики, а учитель биологии и химии, но я подробнее "разжёвываю" ученикам некоторые моменты, чем эта прекрасная учитель математики. В остальном она умничка.

Инна Минаева
This comment was minimized by the moderator on the site

Розв'язування задачі типу №32 краще розпочинати з речення: " Нехай АВС.... зображення даної в умов і( призми) чи іншої фігури про яку йдеться в умові задачі.

Микола Іванович
This comment was minimized by the moderator on the site

Щодо простого завдання №31 . При вивченні первісних я пропоную учням знайти первісну функції y=x^2+2х+1, а потім функції y=(x+1)^2.і пояснити різницю отриманих результатів.Дуже мало учнів можуть пояснити " різні" результати після розкриття дужок...

Щодо простого завдання №31 . При вивченні первісних я пропоную учням знайти первісну функції y=x^2+2х+1, а потім функції y=(x+1)^2.і пояснити різницю отриманих результатів.Дуже мало учнів можуть пояснити " різні" результати після розкриття дужок у другій первісній.

Читати далі
Микола Іванович
This comment was minimized by the moderator on the site

Я також на індивідуальних заняттях розглядаю всі можливі способи, а саме в цьому відео з 5:20 кажу про це. <br />Моя мета при створенні відео ЗНО зробити стисло, зрозуміло пояснення, а не вивчити весь курс математики. Але в своїх тематичних...

Я також на індивідуальних заняттях розглядаю всі можливі способи, а саме в цьому відео з 5:20 кажу про це. <br />Моя мета при створенні відео ЗНО зробити стисло, зрозуміло пояснення, а не вивчити весь курс математики. Але в своїх тематичних уроках я намагаюся це робити.

Читати далі
Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

№33 Інший спосіб. Обидві частини першого рівняння системи піднести до квадрата - отримаємо рівносильне рівняння

Микола Іванович
This comment was minimized by the moderator on the site

Так, дійсно, але саме в цьому рівнянні не вважаю цей спосіб раціональним.

Butsykina Natalya
Ще немає коментарів, опублікованих тут

Залиште свій коментар

  1. Опублікувати коментар як гість. Sign up or login to your account.
Вкладення (0 / 3)
Share Your Location