ЗНО 2016. Математика. Розв'язок задач з розгорнутою відповіддю — МАТЕМАТИЧКА - Репетитор Буцикіна Наталя
3НО

ЗНО 2016. Математика. Розв'язок задач з розгорнутою відповіддю

На цьому відео уроці ми розв'язуємо завдання з розгорнутою відповіддю ЗНО 2016 з математики (Завдання 31 - 33).

Рішення задач (Завдання 1 - 30) дивіться на попередньому відео-уроці: ЗНО 2016. Математика. Розв'язок задач (1-30)

  





Коментарі   

# mykola 18.03.2018, 21:34
У задачі 33 параметром насправді є 2a. Чисельник і знаменник тривіально розкладаються на множники, що значно скорочує текст.
У задачі 32 висота ромба є висотою його половинки - трикутника, площа якого знаходиться за формулою Герона.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
+2 # Viktor 07.03.2018, 11:39
:roll: Дуже гарні пояснення. дякую
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Lydmyla 19.11.2016, 18:37
Дякую вам, Наталіє Миколаївно, відео було дуже цікавим і зрозумілим. Ви чудово все пояснили))
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Микола Іванович 04.07.2016, 17:02
Шановна Наталія Миколаївна. Як на Вашу думку можна розв'язати простеньку задачу №32 із додаткової сесії 2016 згідно схеми оцінювання ІІ .(Схема оцінювання і умова задачі на сайті testportal.gov.ua/)
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Butsykina Natalya 04.07.2016, 18:00
Добрий день Микола Іванович!

Схему 2 пункт про ортогональну проекцію та знаходження площі трикутника SBC вважаю нераціональною. Оскільки для знаходження площі трикутника SBC необхідно знаходити висоту SK(перед цим знайшовши AK), яка нам дасть можливість визначити шуканий кут. Навіщо тоді так ускладнювати розв'язок.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Ярослав Грицунь 27.05.2016, 21:57
а можна написати на 35:20 під -1/5 t більше за нуль і почіпити знак системи і написати t належить порожня множина?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Butsykina Natalya 27.05.2016, 22:22
Якщо я вірно Вас зрозуміла,

і написати , то так теж можна.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Микола Іванович 20.05.2016, 19:55
Шановна Наталія Миколаївна. Дякую за запрошення до співпраці. Я до Вашого розв'язування претензій не маю. Я просто подумав, що автори задачі вибравши довжину діагоналі 30 підготували для учнів пастку, щоб за виконаний малюнок у якому точка К не співпадає з точкою D зняти бали, так як малюнок не відповідає дійсності. При інших значеннях довжини діагоналі К може лежати як на стороні ромба так і на її продовжені. Я навіть знайшов відповідні значення АС Проте вибрано 30 !! До речі появилося розв'язування на Яндексі і там точка К співпадає з точкою D. Там спочатку обчислюють другу діагональ, а потім будують лінійний кут. Явна синтетика. Так може поступити людина яка попередньо знала рішення.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Butsykina Natalya 20.05.2016, 20:33
Шановний колега. Я з Вами цілком згодна. Але завжди намагаюсь робити пояснення, як розв'язував би звичайний учень. Як на мене, схема оцінювання 32 завдання не така креативна, як сама задача.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Микола Іванович 16.05.2016, 23:45
Шановна Наталія Миколаївна. У задачі №32 у Вас невірний рисунок. Так як діагональ ромба рівна його стороні, то трикутник BDC рівносторонній, а це означає, що точка К співпадає з точкою D. Також незрозуміло для чого Ви визначали CS якщо його значення при розв'язуванні не використовується. Можете подивитися моє зауваження на сайті ******.ua. Форум Задача №32 2 повідомлення.c3
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Butsykina Natalya 17.05.2016, 01:50
Шановний Микола Іванович!
Дякую за цікавість до мого відео. Визначення CS дійсно не важливо, але з зауваженням з приводу рисунку я не згодна.
На початку розв'язування, учень не знає, що трикутник рівносторонній.
Цей факт я не використовувала, а вказувала про можливість інших способів знаходження висоти.
Критерії оцінювання з'явилися після запису відео. Там знаходження висоти оцінюється в 1 бал і не уточнюється як саме це робити.
Дякую за увагу і розраховую на співпрацю.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата
# Оля Корсунская 16.05.2016, 20:12
Наталья Николаевна, спасибо Вам огромное, что делаете это для нас!!!!!! Продолжайте в том же духе!!!)
Я Вас очень люблю!!!!!!!*
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата

Додати коментар

Захисний код
Оновити

ВЕБІНАР "АЛГЕБРАЇЧНІ ФУНКЦІЇ"

Шановні учні, запрошуємо Вас на безкоштовний вебінар за темою "Алгебраїчні функції"
Час проведення: 23 вересня 2018р. 16:00 - 17:00
Будемо розглядати питання:
  1. Функція. Означення і основні поняття.
  2. Основні властивості функції.
  3. Побудова графіків функцій.


Прийняти участь

Демонстраційні уроки

ОБЧИСЛЕННЯ ПЛОЩ МНОГОКУТНИКIВ

ОБЧИСЛЕННЯ ПЛОЩ МНОГОКУТНИКIВ

БІКВАДРАТНІ РІВНЯННЯ

БІКВАДРАТНІ РІВНЯННЯ

СТАНДАРТНИЙ ВИГЛЯД ЧИСЛА

СТАНДАРТНИЙ ВИГЛЯД ЧИСЛА

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТРИКУТНИКІВ

РІВНЯННЯ КОЛА

РІВНЯННЯ КОЛА

НАЙПРОСТІШІ РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ З МОДУЛЕМ

НАЙПРОСТІШІ РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ З МОДУЛЕМ

ПРОБНЕ ЗНО 2015. МАТЕМАТИКА

ПРОБНЕ ЗНО 2015. МАТЕМАТИКА

РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ ЗНО 2015. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ

РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ ЗНО 2015. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ

РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ ЗНО 2015. ПОГЛИБЛЕННИЙ РІВЕНЬ

РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ ЗНО 2015. ПОГЛИБЛЕННИЙ РІВЕНЬ

ПРОБНЕ ЗНО 2016. МАТЕМАТИКА.
РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ (1-30)

ПРОБНЕ ЗНО 2016. МАТЕМАТИКА. РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ (1-30)

ПРОБНЕ ЗНО 2016. МАТЕМАТИКА.
РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ

ПРОБНЕ ЗНО 2016. МАТЕМАТИКА. РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ

ЗНО 2016. МАТЕМАТИКА.
РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ (1-30)

ЗНО 2016. МАТЕМАТИКА. РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ (1-30)

ЗНО 2016. МАТЕМАТИКА.
РОЗВ'ЯЗОК ЗАДАЧ З РОЗГОРНУТОЮ ВІДПОВІДДЮ