3НО

Увага!

Новий курс: "ВСЕ ПРО МОДУЛЬ"


ЗНО 2016. Математика. Розв'язок задач з розгорнутою відповіддю

На цьому відео уроці ми розв'язуємо завдання з розгорнутою відповіддю ЗНО 2016 з математики (Завдання 31 - 33).

Рішення задач (Завдання 1 - 30) дивіться на попередньому відео-уроці: ЗНО 2016. Математика. Розв'язок задач (1-30)

  





Коментарі (12)

This comment was minimized by the moderator on the site

У задачі 33 параметром насправді є 2a. Чисельник і знаменник тривіально розкладаються на множники, що значно скорочує текст.
У задачі 32 висота ромба є висотою його половинки - трикутника, площа якого знаходиться за формулою Герона.

mykola
This comment was minimized by the moderator on the site

:roll: Дуже гарні пояснення. дякую

Viktor
This comment was minimized by the moderator on the site

Дякую вам, Наталіє Миколаївно, відео було дуже цікавим і зрозумілим. Ви чудово все пояснили))

Lydmyla
This comment was minimized by the moderator on the site

Шановна Наталія Миколаївна. Як на Вашу думку можна розв'язати простеньку задачу №32 із додаткової сесії 2016 згідно схеми оцінювання ІІ .(Схема оцінювання і умова задачі на сайті testportal.gov.ua/)

Микола Іванович
This comment was minimized by the moderator on the site

Добрий день Микола Іванович!<br /><br />Схему 2 пункт про ортогональну проекцію та знаходження площі трикутника SBC вважаю нераціональною. Оскільки для знаходження площі трикутника SBC необхідно знаходити висоту SK(перед цим знайшовши AK), яка...

Добрий день Микола Іванович!<br /><br />Схему 2 пункт про ортогональну проекцію та знаходження площі трикутника SBC вважаю нераціональною. Оскільки для знаходження площі трикутника SBC необхідно знаходити висоту SK(перед цим знайшовши AK), яка нам дасть можливість визначити шуканий кут. Навіщо тоді так ускладнювати розв'язок.

Читати далі
Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

а можна написати на 35:20 під -1/5 t більше за нуль і почіпити знак системи і написати t належить порожня множина?

Ярослав Грицунь
This comment was minimized by the moderator on the site

Якщо я вірно Вас зрозуміла, <br />https://www.matematichka.com.ua/images/eee.png<br />і написати https://www.matematichka.com.ua/images/eeen.png , то так теж можна.

Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

Шановна Наталія Миколаївна. Дякую за запрошення до співпраці. Я до Вашого розв'язування претензій не маю. Я просто подумав, що автори задачі вибравши довжину діагоналі 30 підготували для учнів пастку, щоб за виконаний малюнок у якому точка К не...

Шановна Наталія Миколаївна. Дякую за запрошення до співпраці. Я до Вашого розв'язування претензій не маю. Я просто подумав, що автори задачі вибравши довжину діагоналі 30 підготували для учнів пастку, щоб за виконаний малюнок у якому точка К не співпадає з точкою D зняти бали, так як малюнок не відповідає дійсності. При інших значеннях довжини діагоналі К може лежати як на стороні ромба так і на її продовжені. Я навіть знайшов відповідні значення АС Проте вибрано 30 !! До речі появилося розв'язування на Яндексі і там точка К співпадає з точкою D. Там спочатку обчислюють другу діагональ, а потім будують лінійний кут. Явна синтетика. Так може поступити людина яка попередньо знала рішення.

Читати далі
Микола Іванович
This comment was minimized by the moderator on the site

Шановний колега. Я з Вами цілком згодна. Але завжди намагаюсь робити пояснення, як розв'язував би звичайний учень. Як на мене, схема оцінювання 32 завдання не така креативна, як сама задача.

Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

Шановна Наталія Миколаївна. У задачі №32 у Вас невірний рисунок. Так як діагональ ромба рівна його стороні, то трикутник BDC рівносторонній, а це означає, що точка К співпадає з точкою D. Також незрозуміло для чого Ви визначали CS якщо його...

Шановна Наталія Миколаївна. У задачі №32 у Вас невірний рисунок. Так як діагональ ромба рівна його стороні, то трикутник BDC рівносторонній, а це означає, що точка К співпадає з точкою D. Також незрозуміло для чого Ви визначали CS якщо його значення при розв'язуванні не використовується. Можете подивитися моє зауваження на сайті ******.ua. Форум Задача №32 2 повідомлення.c3

Читати далі
Микола Іванович
This comment was minimized by the moderator on the site

Шановний Микола Іванович!<br />Дякую за цікавість до мого відео. Визначення CS дійсно не важливо, але з зауваженням з приводу рисунку я не згодна. <br />На початку розв'язування, учень не знає, що трикутник рівносторонній.<br />Цей...

Шановний Микола Іванович!<br />Дякую за цікавість до мого відео. Визначення CS дійсно не важливо, але з зауваженням з приводу рисунку я не згодна. <br />На початку розв'язування, учень не знає, що трикутник рівносторонній.<br />Цей факт я не використовувала, а вказувала про можливість інших способів знаходження висоти. <br />Критерії оцінювання з'явилися після запису відео. Там знаходження висоти оцінюється в 1 бал і не уточнюється як саме це робити.<br />Дякую за увагу і розраховую на співпрацю.

Читати далі
Butsykina Natalya
This comment was minimized by the moderator on the site

Наталья Николаевна, спасибо Вам огромное, что делаете это для нас!!!!!! Продолжайте в том же духе!!!)
Я Вас очень люблю!!!!!!!*

Оля Корсунская
Ще немає коментарів, опублікованих тут

Залиште свій коментар

  1. Опублікувати коментар як гість. Sign up or login to your account.
Вкладення (0 / 3)
Share Your Location