У задачі 33 параметром насправді є 2a. Чисельник і знаменник тривіально розкладаються на множники, що значно скорочує текст. У задачі 32 висота ромба є висотою його половинки - трикутника, площа якого знаходиться за формулою Герона.
Шановна Наталія Миколаївна. Як на Вашу думку можна розв'язати простеньку задачу №32 із додаткової сесії 2016 згідно схеми оцінювання ІІ .(Схема оцінювання і умова задачі на сайті testportal.gov.ua/)
Схему 2 пункт про ортогональну проекцію та знаходження площі трикутника SBC вважаю нераціональною. Оскільки для знаходження площі трикутника SBC необхідно знаходити висоту SK(перед цим знайшовши AK), яка нам дасть можливість визначити шуканий кут. Навіщо тоді так ускладнювати розв'язок.
Шановна Наталія Миколаївна. Дякую за запрошення до співпраці. Я до Вашого розв'язування претензій не маю. Я просто подумав, що автори задачі вибравши довжину діагоналі 30 підготували для учнів пастку, щоб за виконаний малюнок у якому точка К не співпадає з точкою D зняти бали, так як малюнок не відповідає дійсності. При інших значеннях довжини діагоналі К може лежати як на стороні ромба так і на її продовжені. Я навіть знайшов відповідні значення АС Проте вибрано 30 !! До речі появилося розв'язування на Яндексі і там точка К співпадає з точкою D. Там спочатку обчислюють другу діагональ, а потім будують лінійний кут. Явна синтетика. Так може поступити людина яка попередньо знала рішення.
Шановний колега. Я з Вами цілком згодна. Але завжди намагаюсь робити пояснення, як розв'язував би звичайний учень. Як на мене, схема оцінювання 32 завдання не така креативна, як сама задача.
Шановна Наталія Миколаївна. У задачі №32 у Вас невірний рисунок. Так як діагональ ромба рівна його стороні, то трикутник BDC рівносторонній, а це означає, що точка К співпадає з точкою D. Також незрозуміло для чого Ви визначали CS якщо його значення при розв'язуванні не використовується. Можете подивитися моє зауваження на сайті ******.ua. Форум Задача №32 2 повідомлення.c3
Шановний Микола Іванович! Дякую за цікавість до мого відео. Визначення CS дійсно не важливо, але з зауваженням з приводу рисунку я не згодна. На початку розв'язування, учень не знає, що трикутник рівносторонній. Цей факт я не використовувала, а вказувала про можливість інших способів знаходження висоти. Критерії оцінювання з'явилися після запису відео. Там знаходження висоти оцінюється в 1 бал і не уточнюється як саме це робити. Дякую за увагу і розраховую на співпрацю.
Коментарі
У задачі 32 висота ромба є висотою його половинки - трикутника, площа якого знаходиться за формулою Герона.
Схему 2 пункт про ортогональну проекцію та знаходження площі трикутника SBC вважаю нераціональною. Оскільки для знаходження площі трикутника SBC необхідно знаходити висоту SK(перед цим знайшовши AK), яка нам дасть можливість визначити шуканий кут. Навіщо тоді так ускладнювати розв'язок.
і написати
Дякую за цікавість до мого відео. Визначення CS дійсно не важливо, але з зауваженням з приводу рисунку я не згодна.
На початку розв'язування, учень не знає, що трикутник рівносторонній.
Цей факт я не використовувала, а вказувала про можливість інших способів знаходження висоти.
Критерії оцінювання з'явилися після запису відео. Там знаходження висоти оцінюється в 1 бал і не уточнюється як саме це робити.
Дякую за увагу і розраховую на співпрацю.
Я Вас очень люблю!!!!!!!*
Стрічка RSS коментарів цього запису